[b]Ingame navn:[/b]
Nate
[b]SteamID:[/b]
STEAM_0:0:14290904
[b]IRL navn:[/b]
Nate
[b]Alder:[/b]
19 lange år
[b]Har du tidligere erfaring med administrative jobs?:[/b]
Ja massere, har spillet Garry's Mod i alt for lang tid, og har spillet på diverse servere, både danske men såvel også engelske; hvor jeg har været admin. Jeg har også været medejer på en semi-stor server som hed "Vintage RP".
[b]Hvorfor skal du være staff på vores server?:[/b]
Fordi det virker som om at der er mangel på staff, især når der er de omtrent 20 pers. som der har været her de sidste par dage.
Jeg kan skabe great banter, imens jeg stadig kan opføre mig ordenligt, udover det så kan jeg fixe en helvedes masse bugs.
[b]Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:[/b]
Jeg leger ikke superman heletiden, og kan godt finde på at flyve under jorden når der skal noclippes. Jeg kender meget til RP, og mener derfor at jeg kan tage mig af de problemer som kunne opstå.
[b]Har du kendskab med ULX?:[/b]
Ja, jeg har som sagt været admin på andre servere, så jeg har derfor tilstrækkeligt kendskab til ULX, dog er det noget tid siden jeg sidst spillede spillet, så hukommelsen skal lige fornyes.
[b]Syntes du at du er god til at formulere dig skriftligt således også mundligt?:[/b]
Ja, jeg vil da mene at jeg godt kan finde ud af, at kommunikere rimeligt med andre, både mundtligt og skriftligt.
[b]Hvornår kan du være aktiv?:[/b]
Stort set hver dag, dog vil det være primært om aftenen, og i weekender.
[b]Andet information vi burde vide noget om såsom udfordringer?[/b]
Ikke rigtigt, nej.
Ingame navn:
Nate
SteamID:
STEAM_0:0:14290904
IRL navn:
Nate
Alder:
19 lange år
Har du tidligere erfaring med administrative jobs?:
Ja massere, har spillet Garry's Mod i alt for lang tid, og har spillet på diverse servere, både danske men såvel også engelske; hvor jeg har været admin. Jeg har også været medejer på en semi-stor server som hed "Vintage RP".
Hvorfor skal du være staff på vores server?:
Fordi det virker som om at der er mangel på staff, især når der er de omtrent 20 pers. som der har været her de sidste par dage.
Jeg kan skabe great banter, imens jeg stadig kan opføre mig ordenligt, udover det så kan jeg fixe en helvedes masse bugs.
Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg leger ikke superman heletiden, og kan godt finde på at flyve under jorden når der skal noclippes. Jeg kender meget til RP, og mener derfor at jeg kan tage mig af de problemer som kunne opstå.
Har du kendskab med ULX?:
Ja, jeg har som sagt været admin på andre servere, så jeg har derfor tilstrækkeligt kendskab til ULX, dog er det noget tid siden jeg sidst spillede spillet, så hukommelsen skal lige fornyes.
Syntes du at du er god til at formulere dig skriftligt således også mundligt?:
Ja, jeg vil da mene at jeg godt kan finde ud af, at kommunikere rimeligt med andre, både mundtligt og skriftligt.
Hvornår kan du være aktiv?:
Stort set hver dag, dog vil det være primært om aftenen, og i weekender.
Andet information vi burde vide noget om såsom udfordringer?
Ikke rigtigt, nej.