Kevin Jensen - Staff Ansøgning

86 views
Ingame navn:  Kevin Jensen
SteamID: STEAM_0:0:93710970
IRL fornavn: Kevin Rasmussen
Alder:  15 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja jeg har både været Mod, Admin, HeadAdmin, Community Manager.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jeg vil gerne være en del af staff-teamet pga jeg har en del erfaring samt en masse tid jeg gerne vil udnytte på jeres server som staff så jeg kan hjælpe jer med at få fjernet failrpere samt hygge med spillerne, har lidt savnet at være staff.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har mange erfaringer som staff da jeg både har været HeadAdmin men også Community Manager på nogle servere. Var Headadmin på blandtandet The Sharkz Gaming med 32 spillere på deres ene server og 10-15 på den anden. Jeg har også erfaring med ulx da alle servere bruger ulx og det er en vigtigt ting at kunne som staff. Jeg ved også hvordan man skal håndtere situtationer feks hvis der er en der siger fuck dig din spasser så bliver jeg ikke bare sur og siger igen eller banner men tager den som en ordenligt sag.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har meget erfaring med ULX

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?  Ja det synes jeg

Bruger du ofte din mic? Ja ret tit

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Lidt forskelligt nogle gange om morgen kl 7 andre dage om aftenen og middagen :D

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige hvad jeg ved :D

Reply