Brody Belmond Staff Ansøgning

103 views
Ingame navn: Brody Belmond

SteamID: 
STEAM_0:0:25831925

IRL navn: Emil

Alder: Jeg er 15 år gammel.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs?: Ja jeg har en del erfaringer har også ejet et par community's.

Hvorfor skal du være staff på vores server?: Fordi jeg ville være aktiv og fordi jeg ville holde mig til reglerne der er og straffe dem der ikke holder sig til dem. Jeg ville også mene at det ikke går så godt for staff teamet lige nu iværtfald ikke med aktivitet om morgen hvilke jeg ville være. Jeg er også moden og ville kunne tage mine egne beslutninger. Støtter også servern fuldt ud så hvorfor ikke støtte den endnu mere med at hjælpe med staff ting.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere moden end andre jeg har også et par erfaringer, jeg ville ikke være mod for den magt man får men faktisk støtte servern endnu mere. Jeg ville være mere aktiv end nogen andre ville være. Ville have respekt for alle spillerne og staff. Jeg er klar på at hjælpe med alt lige meget hvad.

Har du kendskab med ULX?: Ja det har jeg.

Syntes du at du er god til at formulere dig skriftligt således også mundligt?: Ja self.

Hvornår kan du være aktiv?: Hverdag fra når jeg står op til jeg går i seng nu når det er ferie.

Andet information vi burde vide noget om såsom udfordringer?: Ik rigtig andet end jeg har et stort tempramang. Og hvis i ville vide mere så kontakt mig gerne på servern eller steam.

+1

Accepteret.
- Kender sit shit.

Reply